Prolog ~ O mnie pamiętaj zawsze

Miłość w pewnym stopniu łączy się ze śmiercią. Rozstanie powoduje, że umiera wszystko. Uczucia, wspólne chwile, czas - to nie ma juz znaczenia...

Drogi Pamiętniku!

Dziś zaczynam swoją pierwszą przygodę z tobą. Tak wiem, to śmieszne, ale nigdy nie ciągneło mnie do pisania. Pewien etap w życiu pokazał mi, że nie musze mówić o swoich uczuciach tylko najbliższym mi osobom skoro moge powiedzieć to tobie. 
A więc opoweiem ci coś o sobie. Mam na imie Sydney, mam 20 lat i jutro zaczynam swój pierwszy dzień na studiach. O tak! Będe studętką medycyny a może wkrótce panią doktor. Ciężki zawód sobie wybrałam, ale to chyba powołanie od najmłodszych lat. Coś więcej? Niedawno zerwałam z chłopakiem i jestem oficjalnie wolna. Czemu? To chyba te odmienne poglądy na świat. Ja chciałam czegoś więcej, zalożyć rodzine, mieć dzieci - on wręcz odwrotnie. Każdy poszedł w swoją strone. Może kiedyś znajdę tą jedyną, prawdziwą miłość. Kiedy? Czas pokaże..



Witajcie!

Pokazałam wam choć część tej historii. Może ona wam się spodoba i zostaniecie ze mną na dłużej!

Komentarze

  1. Prolog bardzo zachęcił mnie do czytania, a to rzadko się zdarza.
    Tylko, że prosiłabym abyś zmieniła jedną rzecz. Napisz to "20 lat" słownie, gdyż tak piszemy w tekstach literackich ;)

    Pozdrowionka,
    Broken.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka!
    Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału!
    Czekam :)

    Buziaki
    Miss Blueberry

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz