Rozdział 1 ~ Miło mi cię poznać





Wstałam dziś bardzo wcześnie gdyż o dziesiątej miałam pociąg. Sprawdziłam czy wszystko spakowałam, pożegnałam się z rodziną a o dziewiątej czterdzieści pojechałam taksówką na stację kolejową.  Już sie nie mogę doczekać kiedy bęfe na miejscu! Ciekawe z kim będe mieszkać, jaki będe mieć rozkład lekcji, jak będą wyglądać wykłady...Ciekawi mnie dosłownie wszystko! Na miejscu byłam już o czternastej. Podróż mineła mi spokojnie i w całkiem miłej atmosferze. Dotarcie do akademika zajeło mi ok godzinę. Jej! Cuż za piekne miejsce! Ciesze się, że to właśnie tutaj spędze następne lata mojego życia.
-Dzień dobry - przywitałam się z panią w recepcji oraz posłałam jej szeroki uśmiech.
-O, dzień dobry! - odpowiedziała radośnie - Widzę, że kolejną nową twarz będziemy tutaj gościć. Jak minął dzień?
-A dobrze, dziękuje.
-Podaj mi swoje imie i nazwisko oraz jakiś dowód torzsamości.- Powiedziała, a ja podałam jej odpowiednie dokumenty.
- Ok, tutaj masz rozkład zajęć, pokój numer 146, drugie piętro. Miłego dnia!
- Dziękuje, nawzajem! - Odpowiedziałam i ruszyłam w strone windy, a gdy już w niej byłam wcisnełam przycisk z literką 2.
Ciekawe czy będe pierwsza czy ktoś już jest w pokoju w którym będe mieszkać. Wysiadam z windy i poszukuje wzrokiem przydzielony mi numer pokoju. Jest! Pociągam za klamke, otwarta! O jej! Zaraz poznam moją współlokatorke! Wchodzę do środka i pierwsze co widze to blondynke siedzącą na łóżku.
-Hej - witam sie z nia nieufnie. Ta podnosi wzrok na mnie i wstaje z łóżka.
- Hej. Będziemy razrm mieszkać tak? - Pyta rozanielona.
- Tak. Myślę, że tak. - Śmieje się.
- Jestem Alice. A ty?
- Sydney. Miło mi cię poznać. - Podaje jej rekę na powitanie. Ona także.
- Mi też. Mieszka tu z nami jeszcze moja siostra, ale niestety gdzieś zagineła.
- Na pewno zdąże ją poznać.
- Alice, niezłe dupy są w tym akademiku... O! Witaj. To ty jesteś tą dziewczyną, która będzie z nami mieszkać?
- Tak - Odpowiadam
- To cudownie! Jestem Kate.
- Sydney
- Moło mi cie poznać
- Mi również - Odpowiadam
- Dziewczyny szykujcie sie! Dzisiaj jest powitalna impreza. Mmy mało czasu na przygotowania! Zajmuje łazieke! - Alice szybko wbiega do łazienki.
- Alice, ty świnio! Otwieraj! Ja jestem starsza! Starszym sie ustępuje! Widzisz jakie ja mam problemy.. - Smieje sie, a ja odpowiadam jej tym samym.
Impreza sie już rozkręciła, mogę powiedzieć tylko tyle, że mało kto jest tutaj trzeźwy. Ja wypiłam tylko jednego drinka, mam słabą głowe. Ubrałam czarną sukienke do kolan i czarne szpilki, włosy rozpuściłam i zrobiłam lekki makijaż. Stoje przy barze. Super to zorganizowali. Wynajeli sale w barze i każdy bawi sie na całego. Nagle ktoś staje koło mnie.
- Hej, jak sie masz? - pyta. To jakiś chłopak. No nie powiem, jest całkiem przystojny..
- Hej, a no ok. Znamy sie?
- Nie, ale możemy jeśli chcesz..- Mówi szarmancko. Och, czuje, że sie czerwienie. - Jestem Eryk
- Sydney.. - odpowiadam a on bierze mnie za reke i delikatnie całuje moją dłoń.





No jak tam sie trzymacie? Jak wam sie podoba?
Do zobaczenia nastepnym razem!😘

Komentarze

  1. Powiem tak historia ciekawa, ale czcionka (przynajmniej u mnie) mało czytelna.
    Ale samo opowiadanie wciąga i chce się je czytać, mam prośbę, jeśli mogłabyś to powiadamiaj mnie na mailu o postach :)
    POZDRAWIAM I ŻYCZĘ WENY NATKA♥

    Ps zapraszam do mnie :)
    http://usuallylifee.blogspot.com

    i tu :)

    http://milosczwyciezyzawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno znalazłam twojego bloga i jest cudowny w wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://czarodziejska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sydney, mam prośbę. Pilnuj przecinków i i czytaj kilka razy rozdział. Wkradło Ci się kilka literówek i błędów ortograficznych także przejrzyj ten rozdział.

    Ej, ALICE?
    Czy ja o czymś nie wiem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Temu rozdziałowi daję takie bardzo mocne 6/10.
    Za te błędy i literówki.

    Pozdrowionka,
    Broken.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka!
    Rozdział super!
    Świetnie jest napisany, tylko... zgadzam się z Natką Blanco pod tym względem, że historia jest mało czytelna (nie miałam zamiaru cię tutaj obrazić).
    Rozdział naprawdę jest super!

    Czekam na następny rozdział z niecierpliwością.

    Buziaki
    Miss Blueberry

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Prolog ~ O mnie pamiętaj zawsze